Skive U19 Liga 1 sikrer sølv efter spændende straffesparksfinale

dato

Skive Idræts Klubs U19 Liga 1 hold har haft et fremragende forår, hvor de vandt ligaen og dermed fik chancen for at spille JM-finalen mod Holstebro. Finalen, der blev afholdt for nyligt, endte 0-0 efter ordinær tid og måtte afgøres på straffespark.

Efter hele 9 spark blev det til en flot sølvmedalje for Skive-drengene, der kan være ekstremt stolte af deres præstationer og udvikling i sæsonen.

Fra at kæmpe for at overleve i Liga 1 i efteråret til at stå i en JM-finale, er holdets rejse en bemærkelsesværdig bedrift, der har styrket dem både som hold og individuelt. Nu ser truppen frem til en velfortjent sommerferie, inden de igen går på banen den 29. juli.

Mest læste artikler