Skive Dans afsluttede sæsonen i stor stil med deltagelse ved Danmarksmesterskaberne under DM-ugen i Herning. Klubben kunne glæde sig over imponerende præstationer fra deres dansere, som sikrede flere stærke placeringer og flotte finaleoptrædener.
Foreningen roser de utallige timers træning og engagement, der har ligget bag succesen, og takker trænere Simon Stokvis Horsleben og Signe Busk for deres inspirerende indsats. Skive Dans værdsætter også den store støtte fra forældre og takker Dans Danmark for et vellykket mesterskab.
Selvom turneringssæsonen nu er afsluttet, ser klubben frem til deres kommende sommercamp og den nye sæson, der starter 31. august. Skive Dans glæder sig over det stærke fællesskab og den fælles danseglæde, der præger klubben.