Skive Kaserne: Lager- og Logistikoperatør til Forsyningscenter Skive

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Synes du det er spændende at have flere forskellige opgaver? Er du serviceminded og klar på at tage fat? Og kunne du tænke dig et job som lager- og logistikoperatør på en af Danmarks nok mest unikke arbejdspladser.

Så er det måske dig, vi mangler

Om os

Vi er en del af Supply Chain Division, som er en moderne logistik virksomhed, der støtter Forsvarets soldater og øvrige medarbejdere med forsyninger.

Vi har fokus på betjening og støtte til Forsvaret med særlig vægt på kundeorientering og service og vægter i det fremadrettede arbejde at få alle forretningsgange optimeret, og på at udvide planlægningshorisonten. Vi indkøber, leverer og opbevarer alle former for forsyninger til forsvarets enheder og ansatte.

Ved Forsyningscenter Skive er vi i alt 21 medarbejdere fordelt på flere elementer, hvor der arbejdes med varemodtagelse, ind lagring og vareudlevering. Elementerne er opdelt på mundering, materiel, ammunition, reservedele samt et lokalt autoserviceelement (delebil). Hos os samarbejder vi på tværs af strukturen, når der er brug for en ekstra hånd eller mange opgaver.

Om stillingen

Som vores nye lager- og logistikoperatør i Forsyningscenter Skive vil du få en stor kundekontakt. Dine primære arbejdsopgaver bliver i vores munderingselement, hvor du vil skulle arbejde med kundebetjening.

Opgaverne består blandt andet i at udlevere/bytte tøj, fodtøj og anden udrustning for ansatte i Forsvaret - primært til personale på kasernen i Skive, men også medarbejdere fra andre dele af Forsvaret, Hjemmeværnet og Beredskabsstyrelsen.
Opgaverne løses inden for daglig tjeneste, men der vil ca. 1 gang om måneden også forekomme eftermiddag/aftenarbejde. Ud over kundebetjening skal lageret serviceres/optimeres hele tiden, så dine opgaver vil også være at sørge for, at der bestilles de rigtige mængder af tøj og udrustning hjem til oplægning på lageret.

Om dig

Vi forestiller os, at du er uddannet lager- og logistikoperatør. Det vil være ønskeligt, hvis du er uddannet i SAP lagerstyring og lagerbeholdning, samt har truckcertifikat. Du må meget gerne have erfaring med logistik - enten fra tilsvarende stor virksomhed eller fra Forsvaret.

Som person bidrager du til opgaveløsningen i samspil med andre. Du holder et højt fagligt niveau i opgaveløsningen, og du evner at sætte retning og koordinere indsatsen, så resultater nås i rette tid. Opgaverne er mangfoldige, og derfor kræves det, at du er omstillingsparat – ikke to dage er ens. Du vil indgå i et team bestående af både civile og militære medarbejdere.

Du har kørekort kategori B samt gaffeltruck (certifikat B).

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for specialarbejdere m.fl. i staten mellem Skatteministeriet og Fagligt Fælles Forbund (3F) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriets og Offentlige Ansattes Organisationer- Det statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg.

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Seniorsergent Esben Keisig på telefon 2555 2724.

Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Lasse Bruhn Bull på mail FPS-LBU@mil.dk.

Ansøgningsfristen er den 12. september 2023 og samtaler forventes afholdt løbende.
Ansættelse er pr. 1. november 2023, eller hurtigst muligt.

Du bedes søge stillingen via linket. Du bedes ligeledes scanne og vedhæfte relevante dokumenter, som bevis for uddannelse mv. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI). FMI er forsvarets materielfaglige myndighed. Vi indkøber, vedligeholder og udfaser materiel for alle forsvarets myndigheder - lige fra kampvogne, skibe, helikoptere og jagerfly til støvler og lommeknive. FMI er en del af Forsvaret, og administrerer ca. en tredjedel af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt til at yde den bedst mulige støtte til især de udsendte styrker og operative enheder. Læs mere om Forsvarets Materieltjeneste på: www.forsvaret.dk/FMI

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skive Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skive Kaserne, Sdr Boulevard 15 - 1, 7800 Skive

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=185350&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5899043

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook