BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du også for IT, som vi gør? - Har du vilje til at indgå i en travl og til tider
forandringsrig hverdag, og vil du være en del af et fagligt solidt team med
højt humør og godt fællesskab? Så er du måske vores nye IT-supporterelev.
Hvis du kan nikke ja til dette, så er din næste karriemulighed at finde i Skive! Læs med her
og se, hvordan vi forestiller os, at dine næste to år kommer til at se ud.
Om os
Vi er en spændende afdeling, som kaldes lokal IT Servicecenter på Skive Kaserne. Vi består
af i alt 4 fastansatte medarbejdere - 3 IT-supporter og 1 leder. Derudover har vi 1 - 2 lærlinge af gangen, og vi vil gerne have dig med på holdet.
Vores hverdag er påvirket af, at vi leverer IT-support for op til 1500 medarbejdere på Skive
Kaserne, og dertil støtter vi et antal medarbejdere ude i landet herunder hjemmeværnet.
Ud over supportopgaver varetager vi driften af det lokale Internet-netværk samt klargøring,
opsætning og administration af IT-udstyr, mobiltelefoner og AV-udstyr.
Mange arbejdsdage vil byde på forskellige løsninger og opgaver, hvorfor vores dage sjældent
er ens.
Hos os har vi en høj grad af frihed under ansvar. Vi opfordrer altid hinanden til at tilegne sig
ny viden og dele den. Derudover er vi en afdeling med en flad struktur, hvor vi hylder
professionalisme, faglighed og godt humør højt.
Om stillingen
Du vil veksle mellem undervisning på en erhvervsskole og praktik på dit tjenestested
så du tilegner dig de praktiske færdigheder og faglige evner, der skal til for
at blive IT-supporter.
Du vil indgå i det lokale Servicedesk team, hvor vi yder daglig support, foretager fejlfinding
og generelt bare fokuserer på at give vores kunder den bedste support, så de kan passe
deres arbejde. I starten vil en del af tiden være påvirket af oplæring med henblik på, at du
med tiden vil blive specialist i fejlsøgning og tilretning af Forsvarets mange forskellige
applikationer.
Vi har gjort forarbejdet og skitseret, hvad vi tænker, at du vil blive klædt på til at kunne
efter 2 år hos os:
• Bidrage til en bedre opgaveløsning og derved skabe fremdrift
• Træde i karakter, tage initiativ og ansvar for egne opgaver og arbejdsdag
• Supportere brugerne og konfigurere udstyr
Om dig
Vi ønsker, at du har gennemført Grundforløb 2(Data- og kommunikationsuddannelsen) eller
gør det inden, at du skal starte hos os.
Vi forventer, at du lægger energi i din uddannelse, og at du er en engageret og initiativrig
person, som kan lide at samarbejde med andre.
Derudover vil du opleve, at du skaber værdi hos os, når du:
• Ønsker at blive en dygtig og serviceminded supporter
• Er nysgerrig og engageret af natur
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer. Det statslige område (OAO-S-fællesoverenskomsten). Organisationsaftale for Håndværkere og teknikere.
For dig under 25 år bliver din startløn udregnet på baggrund af eventuel tidligere uddannelse og erfaring, men vil minimum udgøre 11.926,59 kr. pr. måned. Er du fyldt 25 år udgør din løn 20.673,31 kr. pr. måned. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning. Beløbet er beregnet i oktober 2023 niveau.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes, og opretholde sikkerhedsgodkendelsen, under hele ansættelsesforløbet.
Er du nysgerrig?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Leder/IT Kenni Jensen på 2334 5914 eller Lærlingekoordinator Henning Worm på 2270 7437.
Det samme gælder hvis du har spørgsmål vedrørende løn- og ansættelsesvilkår. Her er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Liv Malene Rasmussen på 7281 9454.
Søg stillingen ved at klikke på linket og vedhæfte ansøgning, CV, eksamensbevis og evt.
anden dokumentation. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
Er du 25 år, skal du huske at vedhæfte realkompetencebevis. Hvis ikke du har en realkompetencevurdering, kan du få udarbejdet realkompetencevurderingen på en skole, som udbyder uddannelsen. Hvis du ikke kan nå at få udarbejdet realkompetencevurderingen, kan du evt. tage den med til en samtale, og ellers kan skolen udarbejde realkompetencevurderingen ved en eventuel ansættelse.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Der er ansøgningsfrist den 1. oktober 2023. Vi holder samtaler løbende.
Vi ønsker at byde dig velkommen den 1. februar 2024. Eller efter aftale.
OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet, og vi administrerer op mod 10 milliarder kroner årligt af det samlede forsvarsbudget. Vi har ansvaret for det samlede forsvar og beredskabs materiel- og IT-systemer, så det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer alt materiel og IT lige fra kampvogne, krigsskibe og kampfly til computere, kabler og knapper.
Vi er ca. 2.500 civile og militære medarbejdere fordelt over hele Danmark, og vores hovedkvarter ligger i Ballerup.
Du kan læse om Forsvaret og Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse på www.forsvaret.dk og www.fmi.dk eller find os på IG: @fmi_dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skive Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skive Kaserne, Sdr Boulevard 15 - 1, 7800 Skive
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=185515&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5903275