Skive AM Atletik indbyder alle interesserede til at deltage i en alternativ træningsoplevelse med deres mellem/lang gruppe. Arrangementet finder sted lørdag den 27. juni med start klokken 9 fra stadion, hvor der tages hensyn til sommervarmen.
Deltagerne vil begynde med opvarmning gennem gymnasieparken og videre til ådals stien ved Hilltop. Her vil der blive udført løbeskoling og styrkeøvelser før stigningsløbene. Intervaltræningen består af 2 - 4 gange 2000 meter, før gruppen vender retur til stadion.
Gruppen er p.t. mindre grundet et stævne i Sverige, men håber på at se nye ansigter til denne sessions motionsfest.
Kilde: Skive AM - Atletik