BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en erfaren salgssupporter og en rigtig god kommunikator, passer du måske lige ind i vores internationale salgsafdeling i Dencon. Teamet består i dag af 3 sælgere og 2 tekniske salgssupportere. Opgaverne er varierende og indeholder både rent administrative og koordinerende opgaver for vores 3 sælgere i salgsteamet såvel som en vigtig central kommunikativ rolle.
Du sætter en stor ære i at være en rigtig proaktiv tovholder samt brænder for at faciliterer vores ambition om at kommunikere endnu bedre om virksomheden og vores spændende produkter til vores relevante målgrupper.
Derfor ligger ansvaret for at planlægge og eksekvere på afdelingens- og virksomhedens kommunikation som en væsentlig del af dine ansvarsområder.
Du kan sige ja til at have let til at organisere og tilrette input fra sælgerne og få dette omsat til ekstern og intern kommunikation på diverse SOME.
Ideelt set bor du i nærområdet og værdsætter en uformel arbejdsplads med højt til loftet og frihed under ansvar.
Du vil referere til vores CFO - Stillingen er fuld tid.
Primære Opgaver:
- Daglige arbejdsopgaver i salgssupport
- Koordinering imellem internationale kunder og produktion
- Salgsfremmende aktiviteter
- Operationelle markeringsaktiviteter
Praktiske opgaver
- Praktisk og koordinerende opgaver i forb. med salgsopfølgning og indtastning af ordre
- Merchandise, navneskilte, visitkort samt årskalendere
- Templates til div præsentationer, og salgsmaterialer
- Daglig salgssupport samt koordinering imellem produktionen og forsendelsen
- Korrekturlæsning på udvalgt korrespondance til kunder og leverandører
Kommunikation
- Du er en stærk kommunikator både på skrift og i tale, og tager styring på at indsamle og koordinere afdelingens SOME kommunikation
Marketing årshjul udarbejdes i samarbejde med ledelsen og supporteres af dig - Formatering og udsendelse af nyhedsbreve via e-mail
- Produktion af mindre salgs- og produkt videoer i samarbejde med afdelingen
- Opfølgning af tilbud til eksport kunder
Faglige kompetencer
- Uddannelse inden for marketing & kommunikation
- Du har erfaring fra lignende job
- Struktureret og pligtopfyldende
- Fremragende kommunikator på Dansk og Engelsk i skrift og tale – gerne flere sprog
- Du er hjemmevant på de sociale medier, og ser IT og som et fantastisk værktøj.
- Erfaring med Navision samt hele Microsoft Office pakken – samt gerne Power bi
- Teknisk flair
- God til mindre projektstyringsopgaver
- God organisator samt struktureret
Branchekendskab fra møbel eller køkkenindustrien vil være en fordel – dog ikke et krav
Personlige egenskaber
- Positivt mindset
- Gode samarbejdsevner
- Kan navigeret på tværs af afdelingens sælgere og tekniske supportere.
- God planlægger
- Skaber lynhurtigt overblik og tager den koordinerende rolle og får opgaverne afsluttet.
- Kan arbejde selvstændigt, men formår også at få dit input i hus.
- Masser af humor og god energi
Lidt om virksomheden
Vi udvikler moderne kontraktmøbler, der fungerer i moderne virksomheder og moderne arbejdsmiljøer. Vores design tager udgangspunkt i mennesker, funktionalitet, fleksibilitet og æstetik. Og så bliver det hele stort set produceret på vores fabrik i Skive, Danmark af håndværkere, der med alle sanser fornemmer kvalitet og kan deres metier.
Dencon råder i dag over et produktionsareal på hele 8.500 kvm og beskæftiger ca. 50 medarbejdere. Kernekompetencen er plademøbler, og produktionsapparatet er moderne og effektivt. Dette sikrer, at vi kan leve op til vores mål om at levere produkter, der giver værdi for pengene til både private og offentlige kunder i ind- og udland.
I Dencon arbejder vi efter værdierne Fællesskab, Ansvar og Resultater – Vi skaber noget sammen!INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skive Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
DENCON A/S, Skyttevej, 7800 Skive
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5915994