Tysktalende kundeservicemedarbejder til Rito

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi vokser på det tyske marked, og med mere end 80 mio. indbyggere er Tyskland et enormt spændende marked for os, hvor vi forudser stor vækst de kommende år. Derfor søger vi endnu en tysktalende kundeservicemedarbejder, som bliver en del af vores internationale kundeserviceteam, hvor din evne til at kommunikere og løse problemer, er din største styrke. Lyder det spændende? Så læs endelig videre!

Jobbet:

Som kundeservicemedarbejder bliver du en vigtig del af vores mission – at give den bedste kundeservice hver gang. Dine arbejdsopgaver bliver at håndtere mange forskellige opgaver såsom besvarelse af indgående opkald, sagsbehandling, håndtering af indkomne mails, samt besvarelse på vores chat fra kunder og diverse samarbejdspartnere. Derudover vil der ligeledes være ordrebehandling og diverse ad hoc opgaver med tilknytning til ovennævnte områder.

Hos Rito stræber vi altid på at forbedre kundeoplevelsen. Derfor måler og arbejder vi bl.a. med KPI’er for kundetilfredshed og svartider på mails, telefonopkald og chatbeskeder. Du vil have konkrete mål som skal opnås, og din nærmeste leder vil hjælpe dig med at opnå dine mål, så du kan levere den bedst tænkelige service til vores kunder.

Du vil primært skulle besvare kundehenvendelser fra vores tyske og danske kunder, men der forekommer også henvendelser fra svenske, norske og engelske kunder.

Vi sørger selvfølgelig for grundig oplæring, og du har altid en kollega i nærheden, som kan hjælpe dig. Oplæringen foregår på vores adresse i Skive og tager forventningsvis 3 uger.

Vores forventninger til dig:

Du har passion for den gode kundeoplevelse og brænder for at yde den absolut bedste service samt for at gøre en forskel - for såvel kunder som for virksomheden. Du trives med et højt tempo og er god til at have mange bolde i luften. Samtidig er du løsningsorienteret og indstillet på at løse forskelligartede opgaver. Som kundeservicemedarbejder er du selvkørende, struktureret og en teamplayer.

Da der er tale om et job hvor service og kvalitet er i højsædet, forventer vi at du er professionel, og har en naturlig lyst til at hjælpe mennesker. Det kommer til udtryk gennem din positive attitude, forståelse og empati overfor kunderne.

Det er et plus hvis du har interesse i garn, strik og krea-projekter.

Derudover forventer vi at du:

  • Taler og skriver uhindret dansk
  • Taler og skriver uhindret tysk
  • Taler og skriver engelsk
  • Er PC vant - gerne med kendskab til Word og Excel
  • Har gode kommunikationsevner

Vi tilbyder dig:

  • Fast månedsløn
  • Fritvalgskonto
  • Adgang til sundhedsforsikring
  • Et dynamisk arbejdsmiljø
  • Medarbejderrabat
  • Hjemmearbejdsplads

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Customer Service Manager, Jeppe Kornum på jko@rito.dk

Ansættelsesstart hurtigst muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skive Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RITO ApS, Gyrovej, 7800 Skive

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5926956

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook