Søger udviklingsorienteret medarbejder til sekretariat i Skive Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Teknik, Miljø & Udvikling søger en fleksibel og udviklingsorienteret medarbejder med lyst og interesse i at arbejde i et Sekretariat med varierende opgaver.

Du vil som medarbejder i Sekretariatet få et spændende job, hvor samarbejde, udvikling og fleksibilitet er med til at sikre, at hurtig og god service bliver prioriteret højt. Som medarbejder er du i høj grad med til at sikre et godt samarbejde mellem Skive Kommune og vores borgere.

Du kommer til arbejde med mange forskellige og varierede opgaver. Vi har ofte travle perioder, men har altid fokus på at bevare et godt arbejdsmiljø, den faglige sparring og ikke mindst det gode samarbejde.

Vi er fleksible i forhold til præcist hvilke opgaver du vil få. Det vil afhænge af din erfaring og kompetencer.
Opgaverne kan f.eks. være

  • Hovedansvarlig for Weblager
  • Journalisering/post
  • Ansvar for dagsorden til politisk udvalg (Udvalget for Teknik og Miljø)
  • Ansvar for dagsorden og referat til lokal MED
  • Borgerhenvendelse og telefonbetjening
  • Ad hoc-opgaver

Hvem søger vi
  • Du har lyst til arbejde i et travlt sekretariat
  • Du har gode IT-færdigheder, og er struktureret i din opgaveløsning
  • Er serviceminded og har lyst til den tætte borgerkontakt
  • Er udadvendt med gode samarbejds- og kommunikationsevner og kan arbejde selvstændigt
  • Du har en kontoruddannelse eller anden relevant baggrund
  • Er lærenem og kan have mange bolde i luften i en til tider travl hverdag

Hvem er vi
  • En arbejdsplads med fokus på samarbejde, udvikling og trivsel
  • Et team på 10 medarbejdere med et godt sammenhold
  • Vi har en uformel omgangstone præget af godt humør, omsorg og respekt for hinanden
  • Gode personaleforhold såsom kantine, frugtordning, sundhedsordning og flekstidsordning

Du bliver en del af Team Support, som består af Sekretariatet, Geodata og Registergruppen (BBR/Ejendomsskat).

Løn- og ansættelsesvilkår
Stilling er et barselsvikariat på ca. 1 år og er på 37 timer om ugen.

Ansættelse gerne fra 1. januar 2025.

Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst for administration og IT (HK-overenskomst) og principperne i Ny løn.

Ansøgningsfrist
30. oktober 2024.
Samtaler forventes afholdt 14. november 2024.

Er du interesseret i at høre nærmere om stillingen?
Kontakt Teamleder Jens Dalby på telefon 99 15 36 34 eller Plan- & Supportchef Lars Peter Salhøj på telefon 99 15 63 60.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skive Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Sekretariat og Økonomi, Teknik, Miljø & Udvikling, Rådhuspladsen, 7800 Skive

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6126453

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook