Det blev en weekend fuld af præstationer og medaljeregn for de unge atleter fra Skive AM, da holdet deltog i Vestdanske Mesterskaber. Under anden dag af mesterskaberne opnåede atleterne imponerende 7 guld, 2 sølv og 3 bronze medaljer, hvilket bragte den samlede medaljesamling op på 22 i alt.
Blandt topscorerne var Silje Møller Frederiksen, Mynte Lebeck Sørensen, Oliver Bundgaard Josefsen og Frederikke Meldgaard, som alle sikrede sig guld i deres discipliner. Især Astrid Østergaard Stilling gjorde sig bemærket med tre guldmedaljer i hammer, diskos og vægtkast.
Klubben hylder alle deltagernes indsats samt deres træneres dedikation og ser nu frem mod næste udfordring, når mange af atleterne drager til VU-Spelen i Gøteborg.
Kilde: Skive AM - Atletik