Salling Computer Service har succes med at hjælpe små virksomheder

Indehaver af Salling Computer Service, Torben Pedersen
Profilbillede
dato

VORES By Skive har talt med indehaver, Torben Pedersen, omkring hans forretnings nye strategi, der indebærer et målrettet og større fokus på at hjælpe mindre, lokale virksomheder med deres IT.

Torben understreger dog at virksomheden fortsat står klar til at hjælpe private med at løse deres IT-opgaver, men ser samtidig et stort behov hos mindre lokale virksomheder som han nu vil sætte et markant større fokus på!

”Vi har simpelthen konstateret en række problemstillinger hos de små virksomheder som vi kan afhjælpe både billigere, hurtigere, mere effektivt - og ikke mindst lokalt,” fortæller indehaveren. 

IT-SIKKERHED ER EN FORSIKRING AF SIN VIRKSOMHED:

”Som selvstændig erhvervsdrivende kender jeg jo selv vigtigheden af driftsikkerhed. Herunder, at min forretning ikke pludselig går i stå på grund af udefrakommende omstændigheder."

Som Torben forklarer, er der jo efterhånden en del faktorer, der kan sende en mindre virksomhed helt til tælling, hvis IT-systemet går ned. 

"Dels er der jo IT-sikkerheden, men hertil kommer cyber-angreb fra nogen, som vil os det ondt, begge dele er jo noget, vi alle sammen efterhånden er nødt til at forholde os til. Derfor kan jeg se vigtigheden i at jeg hjælper den mindre erhvervsdrivende med at kunne føle sig sikker på, at man ikke pludselig må lukke driften ned i flere dage, fordi man er blevet ‘angrebet’,” understreger Torben. 

I mindre virksomheder er det enormt vigtigt at sikre, at man har et sikkert og effektivt back-up system. Og skulle det ske, at uheldet er ude, så er det altså rigtig godt at være ‘forsikret’ med et back-up system. 

”Det er jo præcis som at investere i en hvilken som helst anden forsikring. Hvis uheldet skulle være ude, skal man være sikret, således man trygt og godt kan drive sin virksomhed videre,” fortæller Torben Pedersen og fortsætter:

”Når jeg laver en løsning til en mindre virksomhed, så tager jeg udgangspunkt i at få afdækket lige præcis det behov, virksomheden har - og ikke mere. 

På den måde sikrer Torben, at kunden ikke kommer til at købe en vare, der har nogle egenskaber, som den enkelte kunde slet ikke har behov for.

"Så betaler man jo for noget, man ikke får værdi af. Jeg bryder mig bestemt ikke om at oversælge - i stedet vil jeg hellere have en tilfreds kunde, som kommer igen, når der er behov for hjælp næste gang, konstaterer Torben.

JEG TAGER GERNE UD TIL KUNDEN OG AFHJÆLPER PROBLEMET DER:

Mange kender til det faktum, at man har noget IT, der er gået i stykker, og man er nødt til at sende det ind til reparation eller ombygning. Det er en proces der kan tage flere uger.

”Det kan man altså ikke vente på som selvstændig erhvervsdrivende. Derfor har jeg uden tvivl en stor fordel i, at jeg befinder mig lokalt i Skive og med eget værksted kan vi afhjælpe kundernes problemer med det samme,” fortæller indehaveren og tilføjer: 

"Vil man nu gerne have hjælpen ude i virksomheden eller hjemme hos sig selv, tager vi meget gerne ud til kunden og afhjælper problemerne, der hvor de er. 

"Vi servicerer, så vidt muligt, alle mærker af computere og mobiltelefoner, uanset hvor man har købt sit grej” slutter Torben Pedersen.

Er du selvstændig erhvervsdrivende, og kender til ovenstående problemstillinger, så kan du finde mere information om Torben og Salling Computer Service på hjemmesiden her

Du kan også besøge Salling Computer Service på Egeris Butikstorv. 


Dette indhold er annoncørbetalt og er produceret i samarbejde med en annoncør.
Kilde: Salling Computer Service ApS