Sagsbehandler til visitation og hjælpemidler i Skive Kommune - 37 timers stilling med fleksible vilkår fra april 2025

dato

Visitation & Hjælpemidler, Skive Kommune søger sagsbehandler til en stilling på 37 timer eller efter aftale fra 1. april 2025.

Organisatorisk er sagsbehandlerne forankret i Visitation & Hjælpemidler sammen med visitation, sagsbehandlende terapeuter og Hjælpemiddelservice.

Du har følgende faglige kompetencer

  • Erfaring indenfor området
  • Gerne sundhedsfaglig baggrund
  • Har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt
  • Tænker og arbejder rehabiliterende og helhedsorienteret
  • Tager ansvar for det faglige og udviklende teamarbejde
  • Har gode IT kundskaber

Du har følgende personlige kompetencer
  • Er selvstændig, robust og fleksibel
  • Er struktureret og systematisk
  • Er i stand til at tage initiativ og træffe beslutninger i borgerforløb
  • Humor, lyst og evne til at bidrage til det gode arbejdsklima
  • Har gode samarbejdskompetencer
  • Empatisk, fokuseret og vedholdende i din tilgang til borgeren og samarbejdspartnere
  • Kreativ i opgaveløsningen
  • Bevidst om og engageret i at ajourføre og udvikle egen viden

Dine opgaver vil være
  • Sagsbehandling og afgørelser på ansøgninger efter Lov om Social service §§ 112, 113 - kropsbårne hjælpemidler.
  • Råd og vejledning til borgere og samarbejdspartnere
  • Faglig sparring med kollegaer, interne og eksterne samarbejdspartnere

Vi kan tilbyde dig
  • Introduktionsperiode.
  • Mulighed for at få indflydelse på en spændende arbejdsplads, hvor tværfaglighed vægtes højt.
  • Kompetente, ansvarsfulde, omstillingsparate og kreative kollegaer.
  • Du vil indgå i et team på 10 medarbejdere, der består af ergoterapeuter, fysioterapeut og administrativt personale. Det kropsbårne område varetages af 3 medarbejdere.
  • Vi har gode rammer og struktur. Hos os er to dage aldrig er ens – vi har konstant fokus på at udvikle os, mens vi arbejder.
  • Et godt arbejdsmiljø
  • Fleksible arbejdsvilkår, herunder mulighed for ugentlig hjemmearbejdsdag

Ønsker du at vide mere
om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Pia Toft Jepsen, telefon 22 22 81 03 – den 17. februar 2025, mellem 12.00-14.00

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst, samt principper for lokal løn.

Ansøgningsfrist
19. februar 2025 kl. 10.00.

Samtaler forventes afholdt den 25. februar 2025

Skive Kommune forbeholder sig ret til at indhente oplysninger om straffeattest ved ansættelse af medarbejdere.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skive Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Pleje & Omsorg, Resenvej, 7800 Skive

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/b0a56761-7b9d-406e-bd6d-a7909c59c361

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook