Projektleder til byggemodning og byudvikling i Skive Kommune

dato

Er du passioneret omkring byudvikling og infrastrukturen, der binder vores samfund sammen? Har du erfaring med projektledelse inden for byggemodning og ønsker du at spille en central rolle i udviklingen af fremtidens bolig- og erhvervsområder? Vil du også gerne arbejde på en fantastisk arbejdsplads med gode kolleger, højt til loftet og med mulighed for hjemmearbejde – Hvis ja, så skal du læse videre her!

I Skive Kommune søger vi nemlig lige nu en super engageret og dygtig projektleder som primært skal arbejde med byggemodningsprojekter i vores team I Trafik og Havne. Vi mangler lige den person, som også mener, at projektering og projektledelse er noget af det mest spændende, som man overhovedet kan tænke sig – Er det dig? Så er vi et match!

Hvem er du – ud over at være vores nye kollega?
Du har en baggrund som ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende uddannelse, men det kan også være at du har oparbejdet anlægsfaglig baggrund på anden vis. Du skal dog gerne have flere års erfaring indenfor arbejdet med projektering og projektledelse.

Først lidt af det vi skal have med her…
I team Trafik og Havne har vi ansvaret for kommunens anlægsopgaver. Opgaverne spænder vidt, fra mindre trafiksikkerhedsprojekter, til større vejrenoveringer og etablering af nye veje. Fra byggemodninger til opgaver med højvands- og kystsikring, til udvidelser af vores havne.

Du vil bl.a. komme til at arbejde med

  • At være ansvarlig for planlægning og gennemførelse af byggemodningsprojekter, herunder styring af tid, økonomi og kvalitet.
  • Sikre koordinering og samarbejde med interne og eksterne interessenter, herunder borgere, private bygherrer, ledningsejere, rådgivere og entreprenører.
  • Deltage aktivt i planlægningsfaserne og sikre fagligt korrekte løsninger.
  • Håndtere skitse- og detailprojektering samt udbud i samarbejde med eksterne aktører.
  • Bidrage til grønne og bæredygtige løsninger i projekterne og være med til at sikre udvikling i tråd med kommunens strategier.

Så det sjove – nemlig dit nye team!
I teamet er vi 6 medarbejdere, både nye og mere erfarne kræfter, som alle hjælper hinanden. Vi vægter faglig sparring, samarbejde og et godt arbejdsmiljø højt. Teamet er en del af afdelingen Drift & Anlæg, som består af i alt 5 teams på Rådhuset, samt Park & Vej og Fursund Færgeri.

Drift & Anlæg er én af fire afdelinger i forvaltningen Teknik, Miljø & Udvikling. I forvaltningen har vi generelt en uhøjtidelig omgangstone og en flad organisationsstruktur. Der er stor tillid til medarbejderne, som kommer til udtryk gennem frihed, ansvar og selvstændighed – herunder ugentlige hjemmearbejdsdage mv. Det giver mulighed for at sætte sin viden i spil i dagligdagen og selv sætte sit præg på opgaverne og den daglige tilrettelæggelse.
Afdelingen har en stor spredning i faglighed og alder, og vi laver løsninger der bygger på hinandens forskelligheder og kompetencer, hvor vi ønsker at ”spille hinanden gode”. Netop derfor kan vi også udfordre hinanden fagligt. Det sociale fællesskab prioriteres højt i afdelingen, og derfor trives vi godt i hinandens selskab - alle oplever tryghed i hinandens selskab fagligt som socialt.

Det vi søger efter, er dig der…
  • Har en uddannelse som ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende, eller har en stærk anlægsfaglig baggrund på anden vis.
  • Har projekteringserfaring.
  • Erfaring med projektledelse inden for byggemodning, anlæg eller lignende områder – gerne min. 3 års erfaring.
  • Er dygtig til at sætte rammerne for et anlægsprojekt og kan styre et projektforløb.
  • Kan holde lige dele fokus på tid, økonomi og kvalitet.
  • Kan sætte sig for bordenden.
  • Er god til at sætte dig ind i nye problemstillinger, hvor du ser løsninger og følger dem til dørs.
  • Du er hjælpsom og trives i et samarbejdsmiljø, hvor vi arbejder sammen på tværs af faggrænser og sparrer med hinanden for at lykkes bedst muligt med opgaverne.

Hvis du har spørgsmål
til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder for Trafik & Havne, Sejer Jensen på telefon 21 19 13 07, eller projektleder i Trafik og Havne, Lene Toft på telefon 99 15 62 03.

Send os din ansøgning snarest muligt. Vi holder løbende samtaler, og besætter stillingen straks, når vi har fundet den rette kandidat. Opslaget fjernes, når den rette kandidat er fundet.

Vi ønsker stillingen besat snarest muligt. Dette selvfølgelig under skyldig hensyntagen til den rette ansøgers bindinger.

Du bliver ansat efter gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse med baggrund i dine kvalifikationer og relevant erfaring.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skive Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Drift & Anlæg, Rådhuspladsen, 7800 Skive

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/7e0a8996-2156-4530-9269-ff4ef19d737c

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook