BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du god til at lave sudoku?
Er du god i krydspres hvor medarbejderønsker, økonomiske rammer og aftaler, og rette faglige kompetencer skal gå op i en højere enhed?
Har du erfaring med arbejdstidsplanlægning, eller flair herfor?
Så er det dig vi mangler :)
Område 3 er et plejeboligområde med 4 plejecentre i forskellige størrelser. I første omgang søger vi en langtidsplanlægger til plejecenter Gammelgaard pr. 1. september 2024. På sigt måske flere plejecentre.
Plejecenter Gammelgaard er et stort plejecenter med 74 boliger. En medarbejdergruppe på ca 65 medarbejdere. Planlæggeropgaven er til ca 50 medarbejdere.
Ledelsesmæssigt er vi optagede af stor medarbejderindflydelse. At skabe gode arbejdspladser med rette faglige kompetencer og at overholde de økonomiske rammer.
Tiden kalder på stor medarbejderindflydelse i forhold til arbejdsplanen. Hertil anvender vi programmet Optima hvor vi i område 3 tilbyder god mulighed for indflydelse, idet medarbejderne kan ønske vagter samt frihed.
Hvem er du?
Uddannelse: Vi er ikke optagede af en særlig uddannelsesmæssig baggrund til denne opgave.
Det vigtige for os er, at du har flair for administrativt arbejde og gerne erfaring med arbejdstidsplanlægning. Måske er du tidligere tillidsmand, så du kender til overenskomster og arbejdstidsregler. Måske er du tilkendt flexjob og har de rette kompetencer.
Du må gerne have erfaring med Optima eller andet lignende program.
Gerne erfaring med overenskomster, arbejdstidsaftaler og arbejdstidspolitikker.
Gode anerkendende kommunikative evner. Formår at prioritere dine opgaver og overholde tidsfrister.
Positiv, nytænkende og forandringsorienteret. Samt har et stabilt fremmøde.
Endelig at du formår at efterleve værdierne udvikling, trivsel og ordentlighed – som er vores rettesnor hver dag.
Timetal: Opgaverne som langtidsplanlægger på Gammelgaard er gennemsnitligt 20 timer/uge.
Kan evt kombineres med pleje arbejde på Gammelgaard, således man rammer et timetal på op til 37 timer. Evt på sigt kombineres med flere administrative opgaver eller planlægning i Pleje og omsorg.
Timetal aftales ved samtalen.
Hvad skal du bruge dine 20 timer som langtidsplanlægger på
I tæt dialog og samarbejde med ledelsen skal du planlægge ud fra tydelige aftaler og principper for afvikling af medarbejdernes arbejdstid.
Tjenestetidsplanlægning i Optima med udgangspunkt i driften, økonomisk ramme og medarbejdernes ønsker.
Planlægning og løbende opfølgning i Optima vedr medarbejdernes ferie, fridage, afspadsering mm ift medarbejdernes normtid.
Planlægge med afløsere når faste medarbejdere har fri.
Oplæring, kurser og relevant sparring m ledere og andre planlæggere.
Arbejdstid: I hverdagene. Timetallet kan variere uge for uge alt efter processen med arbejdsplanerne. (kendt rulleplan)
Udover dine faglige kompetencer, så vægter vi også dine personlige kompetencer højt.
Der er sjældent to dage der er ens på et plejecenter. Du kan forvente, at der ofte er travlt og derfor er det vigtigt at du trives i et højt tempo. Du skal kunne se dig selv hjælpe i andre klynger. Både beboere, deres pårørende og dine kollegaer er afhængige af dig og din indsats. Derfor er det vigtigt, at du er mødestabil og fleksibel. Vi løfter i flok og stræber efter at gøre os umage hver dag. Det gør vi ud fra en anerkendende og respektfuld tilgang til både beboerne, deres pårørende og til hinanden som kollegaer. Samtidig er vi sammen om at skabe et trygt og godt arbejdsmiljø, hvor vi løser tingene sammen gennem dialog.
Det kan du forvente hos os
Det er vigtigt for os, at du kommer godt fra start. Derfor tilbyder vi en grundig og individuel introduktion til opgaverne samt en mentorordning, så du får en fast kollega, som du kan gå til med spørgsmål.
Når du er kommet godt i gang, vil fokus være, at vi sammen skaber mulighed for at vores borgere kan få godt og værdigt liv. Konkret betyder det, at tager udgangspunkt i borgerens situation og i kommunens kvalitetsstandarder. Samarbejde med beboerne og deres pårørende altid tager udgangspunkt i respekt, ansvar og livskvalitet. Det betyder også, at vores samarbejde med borgerne og deres pårørende altid tager udgangspunkt i værdier som respekt, ansvar og livskvalitet.
I Skive Kommune har vi fokus på udvikling, trivsel og ordentlighed
Vi arbejder ud fra værdierne trivsel, udvikling og ordentlighed – det betyder blandt andet at vi har værdibaseret ledelse og en lav magtdistance. Som ansat ved Skive Kommune er du en del af en sundhedsordning, der bl.a. omfatter fysioterapi, zoneterapi, coachingtilbud og mulighed for træning. Derudover har vi en række aktive foreninger; personaleforeningen, kunstforeningen og sportsforeningen og en feriefond.
Løn og ansættelse efter gældende overenskomst.
Har du spørgsmål eller ønsker du at vide mere,
så er du velkommen til at kontakte områdeleder Birgitte Kassow (mobil 20 34 30 19) eller teamleder Emina Nezirovic (mobil 21 59 51 57). Du er også velkommen til at komme ud og se plejecenteret efter aftale.
Du kan læse mere om vores plejecentre på www.po.skive.dk
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Tiltrædelsestidspunkt: 1. september 2024, eller hvornår det er muligt.
Ansøgningsfrist
Mandag den 29. juli kl 8.00.
Samtaler onsdag i uge 31.
Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem
RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skive Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Plejecenter Gammelgård, Egerisvej, 7800 Skive
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6080066