BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en økonomimedarbejder til Kultur- og Familieforvaltningen i Skive Kommune. Du vil blive en del af Økonomiteamet i forvaltningens sekretariat. Økonomiteamet har 9 medarbejdere.
Økonomiteamet servicerer direktøren, chefgruppen og politikerne på Børne- og Familieudvalgets samt Kultur- og Fritidsudvalgets områder.
Du vil få dine egne ansvarsområder samtidig med, at du også deltager i løsningen af økonomiteamets øvrige opgaver og hjælper til, hvor der er brug for det. I stillingen indgår også nogle ugentlige timers arbejde i pladsanvisningen, der bl.a. forestår visitation til vuggestuer, børnehaver, skolefritidsordninger og klubber.
Dine arbejdsopgaver er bl.a.
- Udarbejdelse af projektregnskaber for Kultur- og Familieforvaltningens projekter, herunder løbende understøttelse af og dialog med de projektansvarlige for de enkelte projekter
- Betaling af elektroniske fakturaer
- Udarbejdelse af fakturaer
- Kontakt til forældre, institutioner og øvrige samarbejdspartnere på pladsanvisningsområdet
- Efterregulering af tilskud til økonomiske fripladser
- Budget- og regnskabsopgaver, herunder budgetopfølgning
- Afstemningsopgaver
Vi kan tilbyde
- Et job med frihed under ansvar, hvor du i høj grad selv tilrettelægger din hverdag
- Væsentlig grad af selvbestemmelse i opgaveløsningen
- En uformel omgangstone, hvor du kan gå direkte til relevante kollegaer uden at tænke på kommandoveje
- En organisation med tre kerneværdier: udvikling, trivsel og ordentlighed
- En afdeling hvor vi kan lide vores arbejde, og hvor humor er en vigtig del af hverdagen
- Gode kollegaer, der står klar til oplæring og sparring
- Mulighed for relevant efteruddannelse
Om dig
- Du har en administrativ uddannelse, gerne med erfaring på økonomiområdet
- Du er fortrolig med regnskabsprincipperne
- Du er struktureret og disciplineret i dit arbejde
- Du er ansvarsbevidst i forhold til deadlines
- Du får noget fra hånden uden at gå på kompromis med kvaliteten
- Du har gode samarbejdsevner
- Du er en holdspiller og byder gerne ind med løsninger og bud på kloge og smarte veje
- Du er god til at kommunikere, både med borgere og ikke-økonomifaglige kollegaer
- Du må gerne have kendskab til virksomhedsregnskaber
- Du er stærk på IT-siden, herunder brug af Office-pakken
- Du er fleksibel i forhold til dine opgaver, idet der er mulighed for, at de kan tilpasses dine kvalifikationer og interesser
Tiltrædelse pr. 1. juni 2024.
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse.
Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer.
Arbejdsstedet er Rådhuset, Torvegade 10, 7800 Skive.
Send os din ansøgning, hvor du beskriver, hvordan du vil byde ind på de opgaver, vi har beskrevet.
Hvis du vil vide mere
om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Hans Iversen, telefon 51 41 34 29 eller mail hbiv@skivekommune.dk. Alle henvendelser og ansøgninger behandles fortroligt.
Ansøgningsfrist
Mandag den 22. april 2024.
Samtaler forventes afholdt den 25. april 2024 og den 29. april 2024.
Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem
RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skive Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Sekr. og øko. - Skole, Dagtilbud og Familie, Torvegade, 7800 Skive
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6024800