Medarbejder til Pladsanvisningen og Ledelsessekretariatet i Kultur- og Familieforvaltningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en kollega, der primært kan se sig selv som en del af teamet omkring pladsanvisningen med fokus på betjening af forældre og institutioner og samtidig være en del af teamet omkring løsningen af de mere klassiske sekretariatsopgaver; herunder betjening af Børn- og Ungeudvalget.

I Skive Kommune har vi et rigt tilbud af muligheder på skole-, dagtilbuds- og kulturområdet. Vi har rammerne til at give børn en tryg barndom. Dét er med til at give børn rødder og luft under vingerne, og for os hører det med til det gode børneliv.

At være ansat i Skive Kommune forudsætter, at du i fællesskab med andre ønsker at bidrage til noget større end dig selv. Vi har en kultur, hvor vi ikke er specielt hierarkiske, men står sammen om at gøre en forskel. Vi kalder det ’Skive-ånden’, og den repræsenterer vores tre kerneværdier: udvikling, trivsel og ordentlighed. Vi værner om at gøre en forskel, og det fremmer vi særligt ved at vise tillid, humor og høj grad af involvering.

Vigtig brik i puslespillet…
For os er det afgørende, at børn, unge, forældre og samarbejdspartnere oplever kvalitet i de ydelser, vi tilbyder i Ledelsessekretariat. Du skal på forskellig vis sammen med dine nærmeste kollegaer give os kvalificeret hjælp hertil.

Dine opgaver løses i teams og favner bredt og vil bl.a. omfatte:

  • Visitation til vuggestuer og børnehaver
  • Beregning og opfølgning på økonomiske fripladser
  • Kontakt til forældre, institutioner og øvrige samarbejdspartnere
  • Daglig opfølgning på ændringer og adviser
  • Sekretæropgaver for primært Børne- og Ungeudvalget og sekundært andre (politiske) udvalg
  • Håndtering af Forvaltningens elektroniske postkasser, der ofte er ”hoveddøren” for henvendelser til forvaltningen
  • Support og undervisning i relation til vores journaliseringssystem (Skive Kommune benytter pt. GetOrganized)
  • Bindeled internt i Skive Kommune og i forhold til eksterne instanser, som f.eks. Kommunernes Landsforening

Hvad byder du ind med…?
  • Du har en faglig administrativ uddannelse med flair og interesse for de opgaver, der løses i et klassisk ledelsessekretariat
  • Du har gode skriftlige og kommunikative evner
  • Du er en holdspiller og byder gerne ind med løsninger og bud på kloge og smarte veje i et opgavefelt, hvor udviklingen, IT og nu også AI løber hurtigt, men
  • Du er i høj grad også struktureret og disciplineret i dit arbejde
  • Du tager ansvar og kan håndtere mødet med mange forskellige mennesker med et smil – også i travle situationer
  • Du bevarer roen og overblikket – men samtidig med sans for detaljen

Hvad tilbyder vi…?
  • En alsidig arbejdsdag krydret med gode kollegaer på en arbejdsplads, hvor vi har det sjovt sammen – også når vi har travlt
  • At blive en del af et opgavefællesskab med nære kolleger, men også at blive en del af Ledelsessekretariatets ca. 32 andre kolleger, der på forskellig vis understøtter skoler, dagtilbud, familieområdet, fritids- og kulturlivet, politiske fagudvalg og råd, ledere og chefer m.fl.
  • En arbejdsplads, hvor der arbejdes med frihed under ansvar. Vi tror på, at vi med gensidig tillid og respekt opnår den største arbejdsglæde og motivation
  • En arbejdsplads hvor sparring er en del af kulturen. Du har også mulighed for relevant efteruddannelse
  • Gode kontorfaciliteter, sundhedsordning og mulighed for at arbejde hjemmefra
  • Onboarding og grundig oplæring i de systemer, du ikke kender

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse. Der er tale om en fuldtidsstilling. Du refererer til sekretariatschefen i Kultur- og Familieforvaltningen.

Arbejdsstedet er Rådhuset, Torvegade 10, 7800 Skive.

Yderligere oplysninger
Ønsket tiltrædelse den 1. marts 2024. Vi forventer at holde 1. samtale den 25. januar 2024 og evt. 2. samtale den 30. januar 2024.

Send os din ansøgning, hvor du beskriver, hvordan du vil byde ind på de opgaver, vi har beskrevet. Ansøgningsfristen er mandag den 22. januar 2024 kl. 08.00.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Kirstine Kejser på telefon 29 69 63 07.

www.skive.dk/ansat kan du læse personalepolitik mv.

Besøg www.rentliv.skive.dk for at læse et udsnit at de gode RENT LIV historier fra 2021

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skive Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Familieområdet - administration, Torvegade, 7800 Skive

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5969560

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook