BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kontorassistent - Kan du yde en god service?
- Bliv en del af en hektisk hverdag i en sund virksomhed.
Stillingen som kontorassistent.
Du vil blive en del af et travlt og meget serviceorienteret team bestående af nogle gode kolleger, som sammen med dig skal sikre et altid højt serviceniveau over for kunderne.
Dine opgaver vil blandt andet dreje sig om:
- Betjening af telefonomstillingen, herunder kundekontakt
- Registrering af ordrer samt styring af ordreflowet
- Udarbejdelse af forsendelses/transport papirer samt opfølgning heraf
- Ad hoc administrative opgaver
Dine kvalifikationer:
Du har en kontoruddannelse og ved hvad det vil sige, at kunder oplever en god og hurtig service.
Du er udadvendt og fleksibel og ser muligheder frem for begrænsninger. Du tager ansvar for dine arbejdsopgaver.
Du tilbydes:
Stillingen er på fuldtid og du aflønnes i forhold til dine kvalifikationer samt stillingens indhold. Ansættelsestidspunkt; så hurtigt som muligt, men selv om vi har travlt, har vi tid til at vente på den rette.
Send din ansøgning vedhæftet CV til am@klimatek.dk
Ansøgningsfristen er fredag den 15. december 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skive Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
KLIMATEK A/S, Fabriksvej, 7800 Skive
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5950478