Junior-koordinator til travl afdeling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en ambitiøs og detaljeorienteret junior-koordinator til vores hovedkontor i Skive. Insisterer du på at deadlines overholdes og kan du se dig selv som problemknuseren der løber projekter i mål med høj kvalitet? Er du drevet af personlig og professionel udvikling? Så er det måske dig vi mangler på holdet. 

Rito.dk er en førende webshop indenfor det kreative univers med fokus på garn og hobbyartikler med en vision om at inspirere til at skabe kreative stunder. Vi er i øjeblikket aktiv i syv lande og udvider kontinuerligt. Vi har oplevet en rivende udvikling de seneste år og forventer at den positive udvikling fortsætter i årene der kommer. 

En interessant kandidat for os er én der kan se sig selv i en virksomhed, der tilbyder: 

  * Konstante faglige udfordringer
  * Fleksible arbejdstider og flex tid
  * Mulighed for hjemmearbejde
  * Et uformelt og ungt arbejdsmiljø
  * En agil og flad organisation med kort beslutningsproces
  * Et stort ansvar og en god mulighed for personlig udvikling
  * Gode personaleforhold med bl.a. firmapension og personaleforening

 

JOBBET 

Som junior-koordinator hos Rito.dk bliver du tilknyttet indkøbsafdelingen, men stillingen har fokus på drift og procesoptimering på tværs af virksomhedens afdelinger. Du refererer til Indkøbschefen som samtidig vil være din sparringspartner i en travl hverdag. Du får en alsidig dagligdag hvor du samarbejder med alle virksomhedens afdelinger samt vores vareleverandører i både ind- og udland, hvorfor dansk og engelsk på meget højt niveau er et must. 

Dine daglige opgaver vil inkludere: 

  * At sikre fremdrift på opstartede kvartalsprojekter og opgaver som har udspring i Indkøbsafdelingen
  * At føre projekter og opgaver sikkert i mål af egen drift
  * At vedligeholde data i vores IT og ERP systemer
  * At afklare produkt- og systemrelaterede spørgsmål fra andre afdelinger
  * At holde kontakt med leverandører fra ind- og udland for at sikre optimeringer i hele supply chain
  * At oprette varer 

DIN PROFIL 

Du kommer med en lyst til at gøre en forskel og besidder en can do attitude. Det falder dig naturligt at være i et operationelt miljø, at forholde dig kritisk til tingenes tilstand samt at være i stand til, selvstændigt, at løbe tingene i mål til deadline. 

For succes som koordinator hos Rito er det afgørende at du arbejder struktureret, er en dygtig kommunikator med fuldt overblik, er villig til at blive bedømt på opsatte mål samt at modtage konstruktiv feedback, for at opnå personlig og professionel udvikling. Du skal trives med rutineprægede opgaver. 

Vi forventer, at du har interesse i og er i stand til at bidrage til at vedligeholde og udvikle, effektive og strukturerede interne processer. Du er en passioneret selvstarter, ærlig, kan se værdien i at løse opgaver på tværs af afdelinger og er tilpas utålmodig. Vi ser gerne at du har flair for IT, har god talforståelse og sætter en ære i at overholde deadlines. 

Løn efter kvalifikationer. 

KONTAKT 

Har du spørgsmål til stillingen, kan du sende en mail til Indkøbschef, Kasper Iversen på mail kiv@rito.dk 

Alle ansøgninger skal laves her via opslaget og alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Vi vender tilbage så hurtigt som muligt og kalder løbende kandidater til samtaler, så søg nu! 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skive Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RITO ApS, Gyrovej, 7800 Skive

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5982691

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook