Erfaren økonomimedarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Mellemstor entreprenør - og anlægsvirksomhed søger medarbejder til regnskab, løn og 
øvrige administrationsopgaver

Har du erfaring med regnskabsmæssige opgaver, og kunne du tænke dig at komme med på vores vækstrejse?

Vi har gennem de seneste år oplevet stor tilgang i vores medarbejderstab og med ambitioner om at denne udvikling skal fortsætte, stiller det store krav til vores administration. Derfor søger vi nu en medarbejder til en fast stilling, der vil komme til at indgå i vores nuværende team med 3 andre administrative kollegaer. 

Dine primære arbejdsopgaver bliver bl.a.: 

  • Daglig bogføring (Vi anvender Dynamics 365 Business Central)
  • Debitor- og kreditorbogholderi
  • Afstemning og moms
  • Håndtering af løn (Vi anvender Dataløn)
  • Refusioner 
  • Udarbejdelse af ansættelsesdokumenter og div. ved ansættelse af nye medarbejdere 
  • Opfølgning og ajourføring på medarbejdernes kursus portefølje 
  • Diverse Ad-hoc opgaver

 

Hvad forventer vi?
At du…

  • Har relevant uddannelse indenfor økonomi
  • Har flere års erfaring fra lignende stilling 
  • Kan arbejde selvstændigt – men samtidig er klar på at give en hjælpende hånd til dine kollegaer
  • Har overblik, er struktureret og omhyggelig
  • Er fleksibel, punktlig og mødestabil
  • Er positiv, omgængelig og spreder godt humør
  • Kan lide udfordringer – og elsker at have mange bolde i luften

Hvad tilbyder vi?

  • Et afvekslende og spændende job med masser af udfordringer
  • Fleksible arbejdstider og høj grad af frihed under ansvar i dagligdagen
  • Samarbejde med kollegaer som besidder stor faglig viden og alsidige kompetencer
  • Ansættelse i en moderne virksomhed, som er kendt for et højt kvalitetsniveau og nytænkning 
  • Godt arbejdsmiljø med stor fokus på medarbejdertrivsel
  • Stor mulighed for personlige og faglige karrieremuligheder samt efteruddannelse
  • Pensions - /sundhedsordning
  • Fastansættelse med løn efter kvalifikationer og erfaring
  • Fuldtidsstilling på 37 timer – men skulle du have et ønske om færre timer, så er vi fleksible ift. at imødekomme dette


Hvem er vi – og er vi DIT rette match?

Vi er en faglig stolt nordvestjysk virksomhed spækket med yderst kompetente medarbejdere og mange års erfaring indenfor entreprenør - -og anlægsbranchen. Vi er en moderne og anerkendt virksomhed med en ledelse som elsker at tænke nyt i opgaveløsningen, og hvor vores arbejdsopgaver spænder bredt inden for anlægs -, kloak – og jordarbejde. 
Her er højt til loftet med et stort fokus på at du og dine ca. 60 kollegaer er tilfredse med at have os som jeres arbejdsplads, og føler at der er muligheder for at I alle får styrket og udviklet kompetencer jævnligt.
Vi vægter det sociale og kollegiale fællesskab meget højt, og afholder flere medarbejder-arrangementer om året. 
Hos os er der kort vej til de store smil og det gode humør i et rart og uformelt arbejdsmiljø.

Lyder det som noget for dig?

Så kontakt Økonomichef Gitte Nielsen enten telefonisk på 40637295 for en uforpligtende snak eller på mail: bogholderi@skiveae.dk med en ansøgning og CV. 

Vi holder løbende samtaler, så tøv ikke for længe med at kontakte os. 
Tiltrædelse er hurtigst muligt eller efter aftale. 

Vi glæder os til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skive Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SKIVE ANLÆG & ENTREPRENØR ApS, Ulvevej, 7800 Skive

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6008255

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook