BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I vores driftsafdeling for drikkevand, der udgøres af en driftsleder og fem driftsteknikere, vil du skulle indgå i flere ansvarsområder. Dette så vi kan sikre opretholdelse af en effektiv og sikker drikkevandsforsyning.
Først og fremmest vil dit ansvar blive at koordinere afdelingens daglige opgaver. Dvs., prioritering, tids- og ressourcefordeling samt herunder at være imødekommende og yde løsningsorienteret service vedr. henvendelser fra vores kunder. I tæt samarbejde med afdelingens driftsleder medvirker du desuden i planlægningen af ledningsrenoveringer samt mere langsigtede projekter ifm. vores vandværker.
For at udfylde stillingen, er det derfor vigtigt, at du både er selvstændig, kan tage ansvar og forstår at motivere andre mennesker. Samtidig er du proaktiv, detaljeorienteret og god til at holde overblik.
Til gengæld kan du se frem til at blive en del af et velfungerende team, hvor sparring, videns- deling og et godt arbejdsmiljø er en selvfølge. Vi tilbyder gode rammer for din personlige og faglige videreudvikling.
For den rette, vil der være gode muligheder for øget ansvar og udvikling. Løn efter gældende overenskomst og iht. dine kvalifikationer.
Dine primære arbejdsopgaver:
- Koordinering af tids- og ressourcefordeling
- Medansvarlig for vandværkernes drift og vedligehold
- Kontakt- og servicefunktion ifm. afdelingens kundehenvendelser
- Løbende optimering af arbejdsprocesser og -procedurer
- Medansvarlig for overholdelse af de krav og standarder, som loven forudsætter
Dine faglige kvalifikationer:
- Relevant uddannelse. Fx VVS- eller elinstallatør, maskinmester eller lign.
- Erfaring med tekniske installationer. Gerne indenfor vandforsyning men det er ikke et krav
- Evnen til at forstå og omsætte lovgivning og standarder til handling inden for drikkevandsområdet
- Indgående kendskab i brugen af IT-værktøjer og evt. SCADA-anlæg
- Du har kørekort (B)
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores driftsleder i drikkevandsforsyningen, Jan Brøndum Nielsen. (Tlf. 23315935 / jkbn@skivevand.dk)
Ansøgningsfrist senest 22. november 2023.
Ansøgning og relevante bilag sendes til
driftsleder Jan Brøndum Nielsen (jkbn@skivevand.dk) og
direktør Ivan Drejer (ivdr@skivevand.dk)
OM SKIVE VAND
Skive Vand A/S varetager transport af spildevand og spildevandsrensning i Skive Kommune samt forsyning af frisk og godt drikkevand til 75 % af kommunens borgere. I praksis drives og vedligeholdes 8 vandværker, 5 renseanlæg, 720 kilometer ledningsnet til vand og 1000 kilometer ledningsnet til spildevand. Skive Vand A/S ejes af Skive Kommune og beskæftiger p.t. 34 dedikerede medarbejdere.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ via https://www.jobmidt.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=3bc7032e)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skive Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skive Vand, Norgesvej, 7800 Skive
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5936693