BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du interesse for at arbejde med sagsbehandling inden for Borgerserviceområdet? Vil du sammen med dine kollegaer levere en god service til borgerne ved at arbejde tværfagligt og helhedsorienteret med sagsbehandling indenfor flere lovgivninger? Og har du lyst til at være en del af et dynamisk og velfungerende team, hvor vi sætter et godt humør, en uformel omgangstone og et godt samarbejdsklima højt? Så tilbyder vi et godt job.
Vi har både en fast stilling og et barselsvikariat ledigt og derfor mangler vi netop dig! Stillingerne er med tiltrædelse pr. 1. maj 2024.
I Borgerserviceteamet varetages udover borgerbetjeninger, en række sagsbehandlingsopgaver på flere områder, herunder folkeregister, vielser, sygesikring, pas, kørekort, helbredstillæg og MitID. I Borgerservice sikrer vi vejledning af flere offentlige myndigheders digitale selvbetjeningsløsninger.
I Borgerservice er vi 10 kollegaer, der varetager disse opgaver. Borgerservice er en del af den samlede afdeling Borgerservice & Ydelse, hvor vi er 41 kolleger – Så der er altså rig mulighed for at blive bekendt med mange sjove og søde kolleger.
Vi er en afdeling med fokus på det gode samarbejde og kollegaskab, hvor der er en uformel tone og højt til loftet. Vi ved, at vi er hinandens forudsætninger for succes og vægter dette højt i den daglige opgaveløsning.
Vi ønsker en kollega, som
- er servicemindet og har flair for, og interesse i kommunikationen med borgerne. Både over telefonen, den personlige samtale i ekspeditionen og på skrift.
- har gode administrative egenskaber. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Det vigtigste for os er at finde den rigtige person med de rigtige forudsætninger for at komme godt ind i stillingen og afdelingen.
- kan og vil indgå i en hverdag, hvor du kan arbejde selvstændigt, men også kan etablere et godt samarbejde på tværs i organisationen, så opgaveløsningen understøtter den helhedsorienterede sagsbehandling.
- er en god kollega, som har et godt humør og bidrager til at gøre en positiv forskel for afdelingens trivsel.
Du skal desuden have lyst og evner til at yde kommunens borgere en faglig velfunderet og myndig sagsbehandling.
Hvis du synes at stillingen lyder spændende, kan vi tilbyde dig
- gode kollegaer med godt humør og en sund humor.
- engagerede kollegaer, der sætter pris på høj faglighed.
- et godt samarbejde i teamet, hvor der er gode muligheder for faglig sparring.
- en arbejdsplads, der lægger vægt på gensidig fleksibilitet.
- en alsidig hverdag, hvor dagene sjældent er ens.
- gode muligheder for fortsat faglig udvikling.
- grundig oplæring.
- strukturerede rammer med frihed under ansvar.
- sundheds- og flekstidsordning.
- mulighed for hjemmearbejdsdage.
Løn- og ansættelsesvilkår
Den ugentlige arbejdstid på den faste stilling er 37 timer og 30 timer i barselsvikariatet. Du bedes gøre opmærksom på hvilken af stillingerne du søger i din ansøgning.
Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst og principperne i Ny løn.
Yderligere oplysninger
Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte sektionsleder Chris Dahl på telefon 61 90 68 71.
Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest onsdag den 12. marts 2024, kl. 8.00.
Samtaler afholdes mandag den 18. marts 2024.
Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem
RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skive Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Borgerservice & Ydelse, Torvegade, 7800 Skive
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5997854