Har du sort bælte i projektstyring og talent for at se løsninger frem for begrænsninger?
Har du lyst til at være en nøglespiller i vores ledelsessekretariat og arbejde med en bred portefølje af tværgående opgaver og projekter? Har du flair for planlægning og eksekvering og følger du opgaver til dørs? Har du interesse i AI, digitalisering og IT generelt? Så er det måske lige præcis dig, vi står og mangler.
Vi søger en sekretariatskoordinator til en central rolle i vores ledelsessekretariat. Stillingen adskiller sig fra vores øvrige konsulentfunktioner ved særligt at understøtte sekretariatschefen i en bred portefølje af strategiske og koordinerende opgaver.
Opgaverne spænder fra de velkendte og klassiske sekretariatsfunktioner til nye og spændende udviklingsprojekter, hvor du skal sikre planlægning, fremdrift og opfølgning på samarbejdet med de mange forskellige aktører. Det er med andre ord en stilling præget af stor variation og et tæt samspil med både ledelse og faglige miljøer, hvor du får en central rolle i at skabe sammenhæng på tværs af organisationen.
Vores forventninger til dig
Vi søger en samarbejdsorienteret koordinator med høj faglighed og stærke relationelle kompetencer, der er en haj til at styre projekter og opgaver. En kollega, som hurtigt kan sætte sig ind i komplekst stof og uddrage det centrale med blik for både helheder og detaljer.
Vi ser gerne, at du allerede har erfaring fra en lignende stilling fra en offentlig organisation. Det vigtigste for os er at finde den rigtige person med de rigtige forudsætninger for at komme godt ind i stillingen og afdelingen.
Vi søger en sekretariatskoordinator, der
- har fornemmelse for arbejdet i en politisk styret organisation
- er stærk inden for projektstyring, planlægning og eksekvering - og følger opgaver til dørs
- har en analytisk og metodisk tilgang og er god til at skabe overblik komplekse problemstillinger
- hurtigt kan tilegne sig ny viden og sætte sig ind i nyt stof, og kan videreformidle i et enkelt og lettilgængeligt sprog
- kan arbejde selvstændigt, opsøgende og struktureret
- har lyst til en afvekslende arbejdsdag, hvor opgaverne spænder bredt, lige fra de strategiske udviklingsprojekter til de mere driftsnære opgaver som udarbejdelse af dagsordner, referater og tovholderfunktioner for arbejdsgrupper og mødefora
- kan trives i en stilling, hvor du har selvstændigt ansvar, hvor opgaverne ofte skifter karakter, og hvor du selv aktivt er medspiller i forhold til, hvordan opgaverne løses
Vi kan tilbyde
- Et afvekslende og selvstændigt job med dygtige og engagerede kolleger i en organisation, der er stor nok til at kunne gå forrest – og samtidig lille nok til, at der er kort vej til både borgere og politikere.
- Et stærkt fagligt miljø, hvor fællesnævneren er, at vi er sat i verden for at skabe værdi, og hvor videndeling, samarbejde og en løsningsorienteret tilgang til opgaverne er en naturlig del af hverdagen.
- En dagligdag med fuld fart, i et spændende, udfordrende og udviklende jo hvor hverdagen er præget af en uformel omgangstone og højt humør. Vi ved, at vi er hinandens forudsætninger for succes og vægter dette højt i den daglige opgaveløsning.
- En central rolle i koordinering og udvikling af tværgående projekter og opgaver.
- En arbejdsplads med fokus på trivsel, arbejdsglæde og den enkelte medarbejders udvikling.
Om os
Stillingen er placeret i Social- og Arbejdsmarkedsforvaltningens Ledelsessekretariat, som består af 23 medarbejdere – herunder udviklingskonsulenter, økonomikonsulenter og sekretariatsmedarbejdere.
Din daglige reference bliver sekretariatschefen, og du vil indgå i tæt samarbejde med både denne og det samlede konsulentteam om ledelsesunderstøttelse, planlægning og gennemførelse af tværgående projekter i Skive Kommune.
Læs mere om kommunens personalepolitik, værdigrundlag og ledelsesgrundlag på www.skive.dk/ansat
Ansættelsesvilkår
- Fast stilling med tiltrædelse 1. august 2025 eller efter aftale
- Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne om Ny Løn
- Arbejdssted: Skive Rådhus, Torvegade 10, 7800 Skive
- Reference: Sekretariatschef Charlotte Ben Mabrouk
Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte sekretariatschef Charlotte Ben Mabrouk på telefon 22 49 81 96.
Ansøgningsfrist
30. maj 2025.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 11. juni 2025 eller 13. juni 2025.
Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem
RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skive Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SAS - Sekretariat og økonomi, Torvegade, 7800 Skive
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-05-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/272ffdbf-cf8d-4e79-8d91-6df43fb820d8