BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af et tværfagligt team, der kendetegnes ved høj faglighed og som har fokus på udvikling og et godt arbejdsmiljø? Vi arbejder hver dag med dét mål, at vi vil give vores beboere de bedste muligheder for et godt og værdigt ældre liv, med afsæt i det gode hverdagsliv.
Lyder det som noget for dig? Så læs mere her.
Vi søger en Serviceassistent – 37 timer om ugen pr. 01. november 2024, eller hurtigst muligt derefter.
Vi arbejder generelt med at skabe en attraktiv arbejdsplads, og derfor tilbyder vi timetal efter aftale med dig.
Plejecenter Marienlyst består af 37 almene pladser og Gnisten med 24 midlertidige pladser. Personale sammensætningen består af SSH´er, SSA´er, sygeplejersker, teknisk- servicemedarbejdere, køkkenmedarbejdere og rengøringspersonale/serviceassistenter.
Arbejdsopgaverne for en serviceassistent er
- rengøring af fællesarealer og beboernes eget hjem.
- bestilling af varer i vores elektroniske indkøbssystem – True Trade.
- at være medvirkende til at huset fremstår rent og hyggeligt.
Udover dine faglige kompetencer, så vægter vi også dine personlige kompetencer højt
Der er sjældent to dage der er ens på Marienlyst. Du kan forvente, at der ofte er travlt og derfor er det vigtigt at du trives i et højt tempo. Både beboere, deres pårørende og dine kollegaer er afhængige af dig og din indsats. Derfor er det vigtigt, at du er mødestabil og fleksibel. Vi løfter i flok og stræber efter at gøre os umage hver dag og vi arbejder sammen om at nå vores fælles mål; at give vores beboere de bedste muligheder for et godt og værdigt ældre liv. Det gør vi ud fra en anerkendende og respektfuld tilgang til både beboerne, deres pårørende og til hinanden som kollegaer. Samtidig er vi sammen om at skabe et trygt og godt arbejdsmiljø, hvor vi løser tingene gennem dialog.
Det kan du forvente hos os
Det er vigtigt for os, at du kommer godt fra start. Derfor tilbyder vi en grundig og individuel introduktion til opgaverne samt en mentorordning, så du får en fast kollega, som du kan gå til med spørgsmål.
Når du er kommet godt i gang, vil fokus være at vi sammen tilrettelægger plejen og den praktiske hjælp med udgangspunkt i beboerens situation og i kommunens kvalitetsstandarder. Samarbejde med beboerne og deres pårørende altid tager udgangspunkt i respekt, ansvar og livskvalitet.
I Skive Kommune har vi fokus på udvikling, trivsel og ordentlighed
Vi arbejder ud fra værdierne udvikling, trivsel og ordentlighed – det betyder blandt andet at vi har værdibaseret ledelse og en lav magtdistance. Som ansat ved Skive Kommune er du en del af en sundhedsordning, der bl.a. omfatter fysioterapi, zoneterapi, coachingtilbud og mulighed for træning. Derudover har vi en række aktive foreninger; personaleforeningen, kunstforeningen og sportsforeningen og en feriefond.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Har du spørgsmål eller ønsker du at vide mere, så er du velkommen til at kontakte os. Du er også velkommen til at komme ud og se plejecenteret efter aftale med Leder Annette Toft på telefon: 20 34 30 23
Du kan læse mere om vores plejecenter på www.po.skive.dk
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!
Ansættelsesdato
01. november 2024
Ansøgningsfrist
6. september 2024 kl. 12.00
Samtaler: I uge 37
Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem
Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem
RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skive Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Plejecenter Marienlyst, Marienlystvej, 7800 Skive
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6096745