BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du interesse for personaleadministration? Vi søger efter en kvalificeret, struktureret og ansvarsbevidst medarbejder, der er klar til at håndtere opgaverne i den personeladministrative verden!
Lyder det som noget for dig? Så tilbyder vi et job med ansvar, frihed og gode muligheder for personlig udvikling.
Om os
2. EOD bataljon består af en sektion og 5 underafdelinger, herunder Administrationssektionen, som støtter opgaver inden for uddannelse af værnepligtige og reaktionsstyrkesoldater samt operative opgaveløsning inden for EOD & Search både nationalt og internationalt.
Sektionens overordnede opgave er, at sætter rammerne og støtte de administrative opgaver i bataljonen, herunder være bindeleddet mellem bataljonens underafdelinger og Ingeniørregimentets administrative element.
Vi er altså en bataljon, som har et meget bredt opgavespektrum med mange spændende projekter.
Vi går til opgaven med fokus på den enkelte chef og medarbejders behov, i forståelse af at vi er til for at dem og ikke omvendt.
Om stillingen
Du vil opleve en arbejdsplads med en uformel omgangstone og stor plads til forskellige synspunkter og ideer.
Vi kan ligeledes tilbyde en stor grad af fleksibilitet i dagligdagen ligesom, at det også er vigtigt at den enkelte medarbejder udvikles.
Administrationssektionen er i gang med at revidere, optimere og udvikle de administrative processer for bataljonen, som du vil være en aktiv del af.
Du vil i samarbejde med sektionens øvrige medarbejdere, bl.a. skulle arbejde med sagsbehandling af:
- Sikkerhedsgodkendelser
- Opstart af rekrutteringsprocessen, herunder støtte til udarbejdelse af et stillingsopslag
- Generel støtte til cheferne f.eks. indkaldelse til jobsamtaler og processen med lønsamtaler etc.
- Opsigelser
- Lønaftaler
- Tjenesterejser
- Arbejdstid
- Bataljonsbefalinger m.v.
Derudover vil du også skulle arbejde med journalisering, rådgivning og støtte til medarbejdere og chefer, praktiske administrative opgaver og ad hoc opgaver ifm. bataljonsstabens daglige drift.
Om dig
Det er ønskeligt, at, at du har en kontorfaglig uddannelse eller erfaring med administrativt
arbejde. Du har gode administrative evner, herunder erfaring med Microsoft Office.
Du vil klare det godt i stillingen når du:
- Er motiverede af opgaven og ønsker faglig udvikling
- Kommunikerer klart både i skrift og tale
- Arbejder struktureret og følger dine opgaver systematisk til dørs
- Kan samarbejde på tværs af både enheder og funktioner
- Kan tage ansvar for eget arbejde og udvise initiativ og herunder handle på identificerede problemer
- Har en professionel, serviceminded og professionel tilgang til dit job.
Har du kendskab til SAP, rejsestyring og arbejdstidsstyring samt Forsvarets forvaltningsgrundlag og administrative bestemmelser, er det en fordel.
Hvis ikke du har erfaring med SAP eller WorkZone skal du være indstillet på, at gennemføre et kursusforløb og få sidemandsoplæring.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Afhængig af dine kvalifikationer og færdigheder, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Seniorsergent Anders P. Willumsen via mail IGR-2B-S10A@MIL.DK eller på telefon 5190 1411.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse Louise Goul Avnegaard på telefon 3266 5838.
Ansøgningsfrist er den 25. august 2024 og samtaler gennemføres løbende. Stillingen er til besættelse snarest muligt.
Dit faste tjenestested vil være i Skive.
For at komme i betragtning til stillingen, skal vi bede dig fremsende din ansøgning med tilhørende bilag elektronisk, via linket.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Stillingen er også opslået som en militær stilling.
OM INGENIØRREGIMENTET
Ingeniørregimentet hører hjemme på Ingeniørkasernen i Skive, en af landets største kaserner.
Regimentets hovedopgave er at uddanne enheder indenfor de fem ingeniørspecialer; kampingeniør-, ammunitionsrydnings-, konstruktions-, geospatial- og CBRN-tjeneste.
Regimentet består af et garnisonsstøtteelement, tre professionelle bataljoner og en reservestruktur. Regimentet uddanner årligt knap 600 værnepligtige i regi af Hærens Basisuddannelse (HBU) og kursister fra alle våbenarter og værn.
Regimentet har også enheder på Pionergården på Vestamager, hvor dele af Ammunitionsrydningscenteret holder til.
Ingeniørkasernen huser også Prinsens Musikkorps, Hjemmeværnets Landsdelsregion Vest, Hærhjemmeværnsdistrikt Midt- & Vestjylland samt Hjemmeværnsskolens Uddannelsescenter Midt- og Vestjylland. Derudover er der også elementer fra de funktionelle tjenester; bl.a. Driftsområde Skive under Forsvarsministeriet Ejendomsstyrelse, Forsyningscenter Skive under Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse og Garnisons- og Specialværkstedet, begge under Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste.
Med op til ca. 1.500 medarbejdere, når vi er flest og inkl. værnepligtigt personel og elever, er Ingeniørkasernen byens absolut største arbejdsplads. Garnisonen tilbyder dermed gode muligheder for en alsidig og varieret tjeneste.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skive Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skive Kaserne, Sdr Boulevard - 1, 7800 Skive
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6094559