Bliv en del af CBA-Skive som pædagog i fleksibel stilling og skab tryghed for borgere med udviklingshandicap

dato

CBA-Skive søger en passioneret pædagog/pædagogisk assistent med glimt i øjet til kombi–stilling mellem Botilbuddet Parcelvej 20B og et af centerets dagtilbud
Får du energi af at gøre en forskel for borgere med udviklingshandicap? Går du glad på arbejde med et smittende humør? Og kan du skabe relationer, der giver tryghed og livsglæde? Så er det dig vi søger.

Hvem er vi?
CBA-Skive består af aktivitets- og samværstilbud, bofællesskaber, aflastning og døgntilbud til borgere med udviklingshandicap. I CBA-Skive er vores styrende værdier selvbestemmelse, livskvalitet og fællesskab for borgeren. Vi arbejder med udviklende mål for den enkelte borger og fokus på, gennem trivsel, at forebygge situationer med udadreagerende adfærd.

Kombi-stillingen er 37 timer og du vil primært blive tilknyttet Botilbuddet Parcelvej 20B. Parcelvej består af tre huse, hvor to af husene er bofællesskaber og et hus er et døgntilbud. For os er fællesskab og samarbejde en grundsten og derfor vil du også kunne opleve at være tilknyttet andre steder i organisationen.

På Botilbuddet Parcelvej 20B bor der 8 skønne borgere mellem 21 og 50 år. Der er stor variation i borgernes udviklingstrin og omfang af støtte, men de har alle et stort behov for tryghed, gode relationer og behov for både personlig, praktisk og pædagogisk støtte.

Når du starter hos os, vil du mærke, at vi brænder for arbejdet med mennesker og at vi konstant har fokus på udvikling, både hos borgere og medarbejdere. Du kommer ind i et fællesfagligt miljø, hvor vi prioriterer at sparre med hinanden om faglige perspektiver og metodiske tilgange, og er nysgerrige på nye muligheder og perspektiver.

Der arbejdes med skiftende arbejdstider dag/aften, helligdage, samt hver 2. weekend. Der forefindes en lokal aftale med nedsat hviletid på 8 timer og for arbejde hver 4. weekend med lange tjenester.

Hovedparten af timerne bruges på Botilbuddet Parcelvej 20B, hvor man også deltager i personalemøder og temadage. Der vil være dage, hvor man starter dagen på Parcelvej og tager videre til et af dagcentrene, eller omvendt starter i dagcenteret og fortsætter på Parcelvej.

Hvad kan vi tilbyde?
Hos os bliver du en del af en arbejdsplads med:

  • 16 humoristiske og hjælpsomme kolleger
  • fleksibilitet, hverdagsfri og stort kendskab til borgeren, da vi har skiftende arbejdstider på tværs af dag, aften, hverdage, helligdage og weekend. For at give dig den bedste start, er der i introduktionsperioden arbejde hver 2. weekend og herefter kan der være mulighed for arbejde hver 4. weekend
  • stort fokus på faglighed og borgerens behov, med løbende supervision og kompetenceudvikling. Vi arbejder med KRAP og er aktuelt ved at implementere LA2U
  • en positiv tilgang og uhøjtideligt miljø - for vi tror på, at det gør dagen nemmere – både for borgere, pårørende og kollegaer
  • ansvar, indflydelse og samarbejde på tværs af afdelinger, da vi er en stor organisation
  • kontaktpædagogordning, hvor du bliver kontaktpædagog for 1-2 borgere.

Er det dig vi søger?
Vi drømmer om en kollega:
  • med et varmt hjerte, som møder borgere, pårørende og kolleger med faglighed, empati og et smittende humør
  • der brænder for at arbejde tæt sammen med borgeren, respekterer deres selvstændighed, og får energi af at realisere deres drømme om et godt liv
  • der arbejder struktureret og samtidig kan se, hvornår det er nødvendigt at tænke ud af boksen
  • som værdsætter kompleksitet og forandringer, og tør dele sine idéer og faglige refleksioner
  • der naturligt samarbejder og ser det pædagogiske perspektiv i både personlig pleje, praktiske, sundhedsfaglige og specialpædagogiske opgaver
  • der er uddannet pædagog/pædagogisk assistent og har kørekort B, da kørsel af vores busser er en del af i de daglige arbejdsopgaver.

Send os dit CV og ansøgning og fortæl, hvad der motiverer dig i arbejdet med borgere med udviklingshandicap, og hvordan dine faglige kompetencer kan komme godt i spil, i vores fællesskab.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansættelsesvilkår
Vi håber du kan starte snarest muligt, dog senest den 1. marts 2025. Ansættelsen er på 37 timer efter gældende overenskomst med løn efter kvalifikationer.

Inden ansættelse indhenter vi straffeattest.

Yderligere information
Du er meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Alice Sandgaard, for at høre mere om stillingen. Jeg er klar til at tage en snak og svare på dine spørgsmål.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 6. januar 2025, kl. 12.00 og vi forventer at holde samtaler den 8. januar 2025.

Center for Bo- og Aktivitetstilbud har en samlet personalegruppe på ca. 270 medarbejdere – Du kan læse mere her: CBA.skive.dk

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skive Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

CBA - Administrationsbygning, Parcelvej, 7800 Skive

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/ba884144-5326-46d3-8bfc-4921b4b75992

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook