Har du mod på et fantastisk nyt og spændende arbejde med mange forskelligartede opgaver indenfor bygningsområdet? Vil du arbejde på en fremragende arbejdsplads med gode kollegaer, højt til loftet – også i bogstavelig forstand - og med mulighed for flextidsordning og hjemmearbejde? – Så skal du læse videre, da vores job kunne være noget for dig.
I Skive Kommune søger vi endnu en super engageret bygningsperson til vores team Kommunale Bygninger. Vi mangler den person som elsker bygninger og som også mener, at arbejdet inden for det kommunale bygningsområde er det ypperste man overhovedet kan forestille sig. Stillingen vil være en 2-årig tidsbegrænset stilling.
Udover at kunne være vores nye kollega, hvem er du så?
Du har formentligt en uddannelse som bygningskonstruktør eller en uddannelse med lignende kompetencer.
For os er det ikke afgørende om du er nyuddannet eller har lang erfaring at trække på. Du skal være fuld af gåpåmod, da der er udsigt til en meget forskelligartet hverdag, hvor to dage sjældent ligner hinanden. Det er dog en forudsætning, at du har kørekort for at kunne varetage jobbet.
Hvem er vi og hvad laver vi?
Teamet Kommunale Bygninger er ansvarlige for de kommunale bygninger i Skive Kommune. Her står vi for planlægning og styring af det udvendige vedligehold - det indvendige tager den enkelte institution sig hovedsageligt selv af.
Derudover fungerer vi som projektledere eller bygherrerepræsentant på anlægsopgaver i forbindelse med om-, ny og tilbygninger på de kommunale bygninger.
I teamet er vi pt. 5 fuldtidsansatte, heraf en teamleder, samt 1 deltidsansat, alle med mange års erfaring. Vi hjælper alle hinanden i en travl hverdag. Vi vægter faglig sparring, samarbejde og et godt socialt arbejdsmiljø højt.
Teamet er en del af afdelingen Drift & Anlæg, som består af i alt 5 teams der har til huse på rådhuset, samt Park & Vej og Fursund Færgeri.
Drift & Anlæg er én af fire afdelinger i Forvaltningen for Teknik, Miljø & Udvikling. I forvaltningen har vi generelt en uhøjtidelig omgangstone og en flad organisationsstruktur.
Der udvises stor tillid til medarbejderne som kommer til udtryk gennem frihed, ansvar og selvstændighed – herunder muligheden for ugentlige hjemmearbejdsdage og flexordning - dette giver mulighed for at sætte sin viden i spil i dagligdagen og ikke mindst, selv at kunne sætte sit præg på opgaverne og den daglige tilrettelæggelse.
Afdelingen har en stor spredning i faglighed og alder. Vi har derfor mulighed for at lave løsninger der bygger på hinandens forskelligheder og kompetencer, hvor vi alle ønsker den bedst mulige løsning. Netop derfor kan vi også udfordre hinanden fagligt. Det sociale fællesskab vægtes højt i både teamet og afdelingen, hvorfor vi trives godt i hinandens selskab – alle oplever tryghed i hinandens selskab fagligt som socialt.
Stillingen vil være en 2-årig tidsbegrænset ansættelse, da teamet har fået nogle store opgaver ind. Bemandingen på disse opgaver er løst, men nu mangler vi én til at overtage de normale drifts- og vedligeholdelsesopgaver mv.
Hvad du skal forvente at lave
- Bygningssyn på de kommunale bygninger du får i din ejendomsportefølje, herefter udarbejdelse af udbud på vedligeholdelsesopgaverne og opfølgning derpå.
- Projektering, udbud og tilsyn på mindre anlægsprojekter.
- Fungere som bygherrerådgiver/projektleder i forbindelse med større anlægsprojekter på de kommunale bygninger. Herunder styring af budget og økonomi på opgaverne.
- Indgåelse af kontrakter og samarbejde med eksterne rådgivere og entreprenører, samt kommunikere med institutionsleder, serviceleder og andre samarbejdspartnere både internt og eksternt.
Ingen kan alt, men vi håber at finde en person
- der er uddannet bygningskonstruktør eller arkitekt med stor byggeteknisk viden eller lignende kompetencer.
- hare rfaring med projektering i Revit og/eller AutoCad
- kder an arbejde såvel selvstændigt som i team
- som err ansvarsbevidst og kan arbejde struktureret
- som har en analytisk og helhedsorienteret tilgang til opgaveløsning
- som er god til at sætte dig ind i nye problemstillinger, hvor du ser løsninger og følger dem til dørs
- som er hjælpsom og trives i et miljø, hvor vi arbejder sammen på tværs af faggrænser
og hvis du har kendskab til LCA-beregninger, Bæredygtighed, selektiv nedrivning og/eller de nyeste brandkrav vægtes dette positivt.
Hvis du har spørgsmål
til stillingen er du velkommen til at kontakte Teamleder i Kommunale Bygninger, Henriette Toftgaard Tanderup på telefon 99 15 36 59 eller pr. mail på heta@skivekommune.dk
Frist
Send os gerne din ansøgning hurtigst muligt, dog senest den 16. februar 2025.
Samtaler vil blive afholdt mandag den 21. februar 2025.
Forventet tiltrædelse den 1. april 2025, dog gerne tidligere.
Du vil blive ansat efter gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse med baggrund i dine kvalifikationer og relevant erfaring.
Du søger stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem.
Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem
RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skive Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Drift & Anlæg, Rådhuspladsen, 7800 Skive
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-02-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5b230f5a-6e3f-465a-98ba-e7d850c36a85