BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du lide at få kalender, praktiske opgaver og planlægning til at gå op i en højere enhed. Og kan du se, hvor stolene skal rykkes sammen, så ingen opgaver falder på gulvet? Så er det dig vi har brug for.
Hvem er vi?
CBA-Skive består af aktivitets- og samværstilbud, bofællesskaber, aflastning og døgntilbud til borgere med udviklingshandicap. I CBA-Skive er vores styrende værdier selvbestemmelse, livskvalitet og fællesskab for borgeren.
I flere af vores tilbud har vi en ad-hoc funktion, som hjælper lederen med næsten alt mellem himmel og jord. Vores ad-hoc medarbejder på Botilbuddet Hjaltesvej har søgt nye udfordringer og derfor har vi brug for en ny, der kan hjælpe med at få hverdagen til at spille.
I CBA-Skive brænder vi for at give den enkelte borger en god og indholdsrig hverdag og det vil du som administrativ ad-hoc medarbejder også blive en del af. Hos os er et godt kollegafællesskab alfa og omega, og du får en helt særlig berøringsflade med alle kollegaer i afdelingerne.
Hvad kan vi tilbyde?
På Botilbuddet Hjaltesvej bliver du en del af en arbejdsplads med
- et kollegafællesskab med +40 hjælpsomme kolleger, der spænder fra vikarer, studerende og nyuddannede, til kollegaer med mange års anciennitet. Gruppen spænder over en vifte af forskellige fagligheder
- ansvar, indflydelse og samarbejde på tværs af afdelinger - da vi er en stor organisation
- et tæt samarbejde med husets leder og medarbejdere, aktive pårørende, administrative medarbejdere og en række eksterne parter
Er det dig vi søger?
Vi drømmer om en kollega
- med et imødekommende sind og et godt humør, som kan tænke ud af boksen og som tilgår arbejdsopgaverne med gå-på-mod og struktur
- som har et falkeblik på administrative opgaver og som med struktur, planlægning og forudseenhed kan takle hverdagens opgaver på en god måde
- som kan hjælpe med at få en vagtplan til at hænge sammen, når der opstår ændringer, der skal tages højde for
- som har en positiv indstilling og bidrager til det gode arbejdsmiljø.
Hvilke opgaver skal du løse?
I stillingen kommer du til at varetage mange forskellige opgaver.
Et udpluk af dem er
- gennemgang af dokumentation i programmet Nexus
- planlægning af temadage
- kontakt til leverandører
- udlevering af koder mv. til nye medarbejdere
- registrering af forhåndsgodkendte magtanvendelser
- oprydning i administrationen
- opsamling på kursustilmeldinger mm.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Ansættelsesvilkår
Vi håber du kan starte snarest muligt eller senest 1. juli 2024. Ansættelsen er på 9 timer efter gældende overenskomst med løn efter kvalifikationer.
Inden ansættelse indhenter vi straffeattest.
Yderligere information
Du er meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Ann Ramsdahl på telefon 20 86 55 55, for at høre mere om stillingen.
Jeg er klar til at tage en snak og svare på dine spørgsmål.
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er 20. juni 2024 og vi forventer at holde samtaler 24. juni 2024
Center for Bo- og Aktivitetstilbud har en samlet personalegruppe på ca. 270 medarbejdere – Du kan læse mere her: CBA.skive.dk
Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem
RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skive Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Boenheden Hjaltesvej, Hjaltesvej, 7800 Skive
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6051851